سامانه هوشمند ارتباط با مشتری، وظایف، جلسات و اطلاعرسانی
در دنیای کسبوکار امروز، نظم، پیگیری دقیق و ارتباط مؤثر با مشتری از عوامل کلیدی موفقیت هر سازمانی هستند. نرمافزار پیشرو با مجموعهای از ماژولهای کاربردی، این امکان را برای شما فراهم میکند تا در یک محیط یکپارچه و هوشمند، درکنار مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPMS)، از داشتن یک سیستم CRM به همراه یک تقویم کاربردی برای مدیریت وظایف و جلسات بهره مند شوید.
یکی از ویژگیهای متمایز این سیستم، یکپارچگی تقویم کاری با سیستم CRM است. ماژول CRM پیشرو، کلیه اطلاعات مشتریان را در اختیار شما قرار میدهد. از جمله:
افزونه تقویم کاری پیشرو، به شما یک نمای کامل از رویدادها، جلسات، یادآوریها و وظایف میدهد و به کاربران کمک میکند تا تمام فعالیتهای روزانه، جلسات و وظایف خود را در یک نمای تقویمی منظم ببینند و پیگیری کنند.
ویژگیهای این تقویم کاربردی:
1. مشاهدهی وظایف و یادآوریها در نمای تقویمی
2. امکان ثبت رویداد جدید با تعیین تاریخ، ساعت و توضیحات کامل
3. قابلیت مشاهدهی جزئیات هر رویداد
4. امکان علامتگذاری رویدادهای انجامشده
5. مشاهده وضعیت رویداد (انجامشده یا در انتظار انجام)
6. مشاهده وظایف و برنامهها بهصورت روزانه، هفتگی یا ماهانه
7. امکان تعیین میزان اولویت هر رویداد
8. امکان تشخیص ثبتکنندهی رویداد و تعریف سطوح دسترسی
سطوح دسترسی:
دسترسی مدیریتی: مدیران میتوانند برای سایر کاربران یا گروههای کاربری رویداد ثبت کنند.
دسترسی کاربری: کاربران عادی فقط میتوانند برای خودشان رویداد یا وظیفه ثبت کنند.
پیشنیازها:
پنل اختصاصی کاربر: برای نمایش محیط شخصیسازیشده برای هر کاربر (ویدئوی معرفی این افزونه را از اینجا ببینید)
گرید ساز xcrud: برای نمایش ساختار یافتهی اطلاعات و ثبت سریعتر اطلاعات فرمها (ویدئوی معرفی این افزونه را از اینجا ببینید)
بخش مدیریت جلسات در نرمافزار پیشرو، راهکاری منسجم برای برنامهریزی، ثبت و اطلاعرسانی جلسات کاری ارائه میدهد. چه جلسات درونسازمانی، چه با مشتریان.
مهمترین ویژگیهای این بخش:
· امکان ثبت جلسات با زمان و مکان مشخص
· تعیین شرکتکنندگان و ارسال نوتیفیکیشن
· اتصال جلسه به پروژه یا پرونده CRM
· ارسال یادآوری جلسه از طریق پیامک، ایمیل یا پیامرسانها
· مشاهده تاریخچه جلسات و نتایج ثبتشده برای هر شرکتکننده
دسترسی سریع و همیشگی به اطلاعات تماس افراد و سازمانها
دفترچه تلفن دیجیتال در نرمافزار پیشرو، اطلاعات تماس مشتریان، کارکنان و طرفهای تجاری را ساختارمند و قابلدسترسی نگه میدارد.
ویژگیها:
با اتصال ماژول مدیریت ارتباطات پیشرو به سیستمهای VoIP (تلفن اینترنتی)، تجربه تماس با مشتری بهصورت حرفهای و ساختیافته انجام میشود.
ویژگیها:
سیستم نوتیفیکیشن پیشرو به کاربران کمک میکند در زمان مناسب، اقدامات لازم را انجام دهند و هیچ فعالیت مهمی از دست نرود.
ویژگیها:
نرمافزار پیشرو با ترکیب قدرتمند مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و تقویم کاری هوشمند، به تیمها کمک میکند تا بدون سردرگمی، با تمرکز بیشتر و دقت بالاتر فعالیتهای خود را پیش ببرند.
اگر به دنبال مدیریت مؤثرتر مشتریان، افزایش نرخ تبدیل، و نظمبخشی به فرآیندهای داخلی هستید، این سیستم یک انتخاب حرفهای برای شماست.
جهت دریافت این CRM قدرتمند، با مشاوران ما تماس بگیرید.
پیشرو، همراه در مسیر توسعه
سلام لطفا قیمت پلاگین crm و تقویم کاری در پروسس میکر (crm and event calendar in ProcessMaker) اعلام کنید.
پاسخ مدیر: 1401-6-12 13:20:02
جهت دریافت قیمت با شرکت تماس بگیرید